PDA

View Full Version : cheese eroticism?



Joel
01-11--2005, 01:15 AM
i've been thinking about this lately

fondo kit, flowery shirt, 70's tash

what could be better?!

mixing all the glory of cheese, with eroticism:badger:

The Original Laney
01-11--2005, 07:50 AM
*gets wet*

crap muppet
01-11--2005, 08:22 AM
They mention fondue on the wikipedia page for orgies :eek:

G'wan, I dare you to dip that in red hot melted cheese!

* Makes mental note never to play truth or dare around fondue *

Joel
01-11--2005, 10:49 AM
hmm that aint never gonna be good is it!

Whirler
06-11--2005, 10:02 PM
You do know you can make chocolate fondue right? :clap:

Lozi
14-11--2005, 01:01 AM
chocolate fondue was my 'thing' back at home .....it's a grand way to make superficial friends who only care about your food:wiggle: (this emoticon is dancing in exact time to this song i'm listening to :eek: )

Joel
14-11--2005, 02:02 AM
hmm chocolate fondue, sorry not sold it, my flat mates suggested that, but cant beat some cheese

i also thought youcould put bits of cheese around someones body, with little flags pointing out...kinda an erotic tour of the worlds cheeses...

prehaps im just strange...hmmmm:insane:

Dapablo
14-11--2005, 09:56 AM
Hmmmm. Philadelphia. :)

TREASON
14-11--2005, 11:37 AM
arse crack could make a nice cheddar gorge

Dandy
18-11--2005, 01:42 AM
hmm chocolate fondue, sorry not sold it, my flat mates suggested that, but cant beat some cheese

i also thought youcould put bits of cheese around someones body, with little flags pointing out...kinda an erotic tour of the worlds cheeses...

prehaps im just strange...hmmmm:insane:

feels concerned for many reasons

Joel
18-11--2005, 02:30 AM
mwarhahahahahhahahaaaaaaaaaaa

http://www.horchow.com/products/mn/HCK7568_mn.jpg

crap muppet
18-11--2005, 12:01 PM
http://springbankcheese.ca/catalog/images/Babybel-net.jpg

Joy balls? :eek:

TREASON
18-11--2005, 02:50 PM
it says on the packey mini babybels, does that mean u can get full size one???

crap muppet
18-11--2005, 05:16 PM
it says on the packey mini babybels, does that mean u can get full size one???

http://www.dodo.jp/food/babybell/babybellbigandsmall.jpg

I certainly wouldn't expect anyone to find those joyballs enjoyable!!!

TREASON
18-11--2005, 05:29 PM
cor!!

Dandy
21-11--2005, 06:02 PM
STOP RUINING ALL THE CHEESE IS ABOUT.. everything is about sex these days LEAVE THE GOD DAMN CHEESE OUT OF IT.. if theres on innocent thing left in this world LET IT BE CHEESE

Joel
21-11--2005, 06:04 PM
STOP RUINING ALL THE CHEESE IS ABOUT.. everything is about sex these days LEAVE THE GOD DAMN CHEESE OUT OF IT.. if theres on innocent thing left in this world LET IT BE CHEESE

oh dandy, let the cheese in, let it in, cheese is something that should be in every part of your life

every park :whistle::harhar:

Joel
21-11--2005, 06:04 PM
p.s your attempts to out post me will fail...